GIVEAWAY AND BLOGWALKING MOOD...

Sunday, February 16

bunga cantik...bunga indah pemberian orang

mimi_atia | 11:02 PM | 0Comments |
Bismillahirrahmanirrahim


Nampak tak betapa comel je tajuk entri kali ni. Sebenarnya dah lama nak post tentang surprise 12 kuntum bunga dari seseorang. ^_^ Seseorang??? Hehe...specialkah??? Tungguuu...

Hari tu aku tak de kat rumah, aku pergi bank sebab sibuk nak buat akaun maybank2u sampai 2 jam hokeyh duk dalam bank tu ntah pape ntah. Tapi disebabkan desakan nak bukak bisnes online aku kena buat jugak sebab susah sikit nak pergi sendiri pasai tak de kereta satu hal, lagi satu memang parents aku tak kasi keluar rumah sorang-sorang. Huuu... Okeyh, kita tutup bab bank ni, buat mood down je. Huuu... 

Berbalik kisah bunga 12 kuntum tadi tu memang pemberian 'seseorang' dan memang sangat-sangat surprise (amboihhh...pandai dah dia buat surprise sekarang ea) sebab aku memang sikit pun tak tahu menahu pun tentang kisah nak kasi bunga ni. Sikit pun dia tak ada kasi hint. Eh!!! adalah...tapi dia cakap nak kasi lambat lagi. Huuu... Tapi, masa hari kejadian, surprise dah diketahui pasal orang kedai bunga call aku tanya alamat rumah yang tertera pada kad tu kat mana sebab tak mahir jalan katanya. So, muka aku dah blushing-blushing gittew sebab tak sabar nak tunggu surprise tu datang. Huihui...

Aku ni memang suka bunga. Terutamanya kalau bunga ros merah. Muahahaha...memang hantu lah aku kalau ngan bunga ros merah ni. Meroyan pat belas harilah jawabnya. Bhahaha!!! Dah dapat bunga 12 kuntum dapat pulak "ferrero roshe" hahaha...ntah betul ntah tidak ejaan aku tu. Ejaan tak betul tak pe janji bunyi sebutan betul. ^_^ Huuu... Yang coklat tu awal-awal dah kena rembat ngan adik aku no.2 pastu adik no.4 pastu adik no.3 sebab semuanya memang HANTU COKLAT. Huhuhu...sebab tu kalau nampak je coklat memang meleleh-leleh air liur sorang-sorang. 


Kepada si pemberi bunga,

Saya tahu awak akan baca entri saya ni sebab awak peminat no. 1 blog saya. Saya suka sangat-sangat bunga tu dan inshaaAllah kalau bunga tu tak buatkan bilik saya berbau ucuk, saya akan simpan bunga tu selama-lamanya ^_^ Nanti betul-betul dah kering saya kasi awak gambar bunga yang dah layu tu okeyh. Hehehe...pastu jangan buat-buat tak paham pulak. Dah tunjuk yang layu tu maknanya nak lagi la tu yang lain. Nak gantikan yang dah layu. Huuu...gurau je lah awak. 12 kuntum bunga dah dibayar, jadi tinggal 88 kuntum saje lagi bunga yang dihutang. Ehekkk...^_^ Terima kasih atas surprise yang memang sangat-sangat surprise sebab saya tal expect awak akan buat macam tu ^_^ Saya hargainya sangat-sangat. Alhamdulillah syukur. Moga ALLAH sentiasa merahmati awak sekeluarga. Ameennn... Jumpa tahun depan ye in shaa Allah jika kita dipanjangkan umur (tetiba mood touching pulak) ^_^ Haaa...lagi satu mula-mula saya tak paham 100-12=88...lepas tengok betul-betul baru saya teringat yang 100 tu maksudnya 100 kuntum bunga yang saya angan-angankan. Huuu..Terima kasih banyak-banyak awak sebab dah realisasikan 12 kuntum untuk saya. Jadi, ada lagi hutang 88 kuntum ye. Hehehe...


   


No comments: