GIVEAWAY AND BLOGWALKING MOOD...

Monday, August 26

meaning of number of roses

mimi_atia | 12:45 AM | 0Comments |
Bismillahirrahmanirrahim


Tonight before I go for my bedtime just a simple note that I want to tell to uolsss about the meaning of number of roses. 


Let's imagine how sweet when there is a charming prince whose ride a white horse and then come to you with a thousands of roses at both of his hand (sebab aku taw kompem tak muat tangan prince tu nak bawak thousands ros dengan hanya menggunakan sebelah tangan dia tu je. Muahahaha kuangajau mulut kau ek mimi) And then with the best ever lovely smile he came to you and give the thousands of red roses to you and then say...

I LOVE YOU 

Ouch!!! So sweet ok uolsss. Hahaha but it's just a illusion that i'd create just now. It's possible okeyh if it's really happen in our real world. So, I think I should stop my daydreaming now about the prince charming okeyh coz prince charming won't choose such a girl like me. I'm realized who I am. Bhahaha!!!

Now...let's checking at the table below what's actually the meaning of number of roses which make me become too desperate to have someone that can give 100 of roses to me. Hehehe...Why??? Why??? Why???

So the answer is...because with the 100 roses on my hand it's mean that we are harmoniously together in a century...remaining devoted as couple till ripe-old age. Ngeh...ngeh...ngeh... Korang paham tak maksudnya??? Kalau tak paham meh aku terangkan--> maksudnya ialah yang kami akan hidup dengan aman dan damai serta tenang tanpa ada sebarang gangguan dari mana-mana pihak selama satu abad sebab 100 ros je kalau 200 ros dua abad. Hahaha. Aku gurau aje. Sambungannya, kami akan setia sebagai pasangan hingga akhir hayat kami. Dah paham kan??? ^_^ Okeyh...kalau dah paham let's roll about the other meaning of number of roses. Let's check it out yeahhh!!! 


Amacam??? Cliche tak jawapan aku??? Hahaha...tak de maknanya semua tu sebab Allah sememangnya dah tetapkan segala-galanya untuk kita. Baik atau buruk kita terima ketentuan qada dan qadar tu dengan hati yang terbuka.  

So, memandangkan aku pun dah dekat nak konvo ni ada tak sesiapa yang sudi-mudi untuk memberikan aku sejambak bunga ros merah. Hehehe ^_^ Tapi tak kisahlah sejambak ke...dua jambak ke...sekuntum pun jadilah weyhhh sebab aku memang angau sangat dah ni nak sangat ada orang bagi aku bunga masa aku konvo nanti. Muahahaha!!! Aku nak tunggu dan lihat siapalah orang yang begitu baik hati untuk bagi aku bunga ros masa aku konvo nanti (itu pun kalau ada yang sudi bagi dan kalau ada orang yang bagi aku bunga ros masa aku konvo aku akan preview pada uolsss okeyh!!!) Tak kisahlah lelaki ke perempuan okeyh. Hahaha...menyerlah sangat ke'desperate'kan aku nieyh.




No comments: