GIVEAWAY AND BLOGWALKING MOOD...

Wednesday, July 3

bangga baru daftar nuffnang

mimi_atia | 9:05 PM | 0Comments |
Bismillahirrahmanirrahim


Tengok tajuk pun dah taw kan aku nak cakap pasal apa kali ni. Hekhek... Sesungguhnya kau memang ketinggalan zaman sangat-sangat mimi. Kesian kau. Cepat buat muka kesian kat aku. Sob...sob...sob @__@

Tapi...ada aku kesah??? Aku memang ngaku yang aku memang ketinggalan zaman pun. Lagi satu zaman dulu kala aku memang tak de masa (tak de masa la kononnya...yang kau asyik duk melepak kat blog-blog orang ape kes??? haaa...jawablah) al-maklumlah dulu aku mahasiswi tapi cikalang guwa sudah jadi ex-mahasiswi. (mahasiswi tu nama pakwe kau ek??? weird giler nama pakwe kau...Hahaha!!! pakwe ape kemendanya...tu nama kereta aku lah <-- buat mata juling @__@)

Ok dah jangan melalut dari tajuk entri sebab kang ada yang makan penampar laju-laju kang. Hahaha!!! Sebetulnya, aku dah lama taw pasal kisah NUFFNANG ni yang mana banyak membantu para bloggers menjana income hanya dengan duduk di atas kerusi yang fluffy atau pun meniarap di atas tilam yang empuk. Tekan-tekan...petik-petik mouse... Cakkk!!! rezeki datang. Alhamdulillah. Rezeki ada di mana-mana bahkan hanya dengan duduk di atas kerusi...meniarap atas tilam mahupun di lantai. Syok kan dapat duit macam tu. 

Jadi, pada petang tadi lepas solat asar, dengan tenang aku duduk di meja makan (meja makan yang tak menahannya...mentang-mentang suka makan) aku pun memberanikan jari jemariku untuk mendaftar di nuffnang. Dengan sekelip mata... Cakkk!!! Perghhh!!! Akhirnya aku dah berjaya letak iklan nuffnang di blog aku (tapi dalam hati aku berkata...'agak-agak berapa sen lah yang aku akan dapat memandangkan aku sedia maklum yang blog aku memang tak akan ada orang yang akan jenguk...ehekkk...sob...sob...sob...) 

nampak tak tu??? ehekkk...bangga tuuu...

Tapi tak ape, as long as orang tak akan cakap yang aku ketinggalan zaman lagi. Ngeh...ngeh...ngeh...



No comments: