GIVEAWAY AND BLOGWALKING MOOD...

Wednesday, June 26

semester 8: tanaman ladang

mimi_atia | 2:50 PM | 0Comments |
Bismillahirrahmanirrahim


Tanaman ladang??? Apa tu??? Hekhek... Inilah salah satu subjek yang aku rasa agak best untuk semester terakhir ni. But...but...but... Perghhh!!! Soalan examnya boleh menggugat segala urat nadi...saraf...jantung dan segala bagai...wuwuwu!!! Nasib tak pengsan dalam dewan exam. Memang kaw! kaw! punye lecturer aku bagi soalan. Yang tak menahannya tu lecturer aku siap boleh cakap...

Awak semua tak payah baca nota pun tak apa (dengan muka yang membuat kami bertambah konpius) 

Dan kenyataan tersebut sememangnya benar dan beliau langsung tidak bergurau-senda mahupun bercanda-ria dengan kami. Memandangkan soalan yang diberikan kaw! kaw! punyer lecturer aku bagi jadi aku pun kaw! kaw! goreng. Hekhekhek... Tapi goreng bukan sebarang goreng...goreng sedap wooo!!! Siap tambah ajinomoto lagi (bab ni aku propa jer...logik ka di akai nak letak ajinomoto atas paper???) 

Tapi tak pelah prof, janji aku dan kawan-kawan yang lain dah bertungkus-lumus dan kami dah usaha sebaik mungkin. In shaa Allah.

No comments: