GIVEAWAY AND BLOGWALKING MOOD...

Tuesday, June 25

semester 8: keusahawanan pertanian

mimi_atia | 2:42 PM | 0Comments |
Bismillahirrahmanirrahim

Setelah beberapa minggu aku officially tamat belajar. Baru hari ni tergerak hati aku nak stori mori pasal subjek yang aku dah ambil semester akhir ni. Hekhek...

Keusahawanan pertanian bukanlah satu subjek yang senang dan tak lah susah sangat. Yang penting jiwa kena ada nak belajar subjek ni. Kalau tak dak jiwa tak dapat lah nak tolong. Huwahuwahuwa... Satu hal lagi, kalau nak belajar subjek ni anda kena menjerumuskan minat anda terhadap dunia perniagaan. Aku ulang lagi sekali...dunia PERNIAGAAN (haa!!! siap bold kau kak ton!!!) 

Subjek ni hanya dua jam kredit je dan hanya memerlukan sebanyak mungkin fakta berkenaan dunia perniagaan. So, bagi aku tak susah sebab ada nota!!! Hahaha... Kan dah kantoi aku suka menghafal nota. Hekhek...Aku harap keputusan yang akan keluar nanti boleh membanggakan aku. In shaa Allah.

No comments: