GIVEAWAY AND BLOGWALKING MOOD...

Wednesday, June 5

projek kelima reka cipta --> 'climbing robot'

mimi_atia | 8:47 PM | 0Comments |
Bismillahirrahmanirrahim


Projek yang paling gempak uolss!!! Projek buat robot tuuu!!! Korang ade??? Korang tak de kan??? Huuu!!! Ini adalah kali pertama aku dan buddy aku buat robot. Bukan calang-calang robot taw tapi robot memanjat uolsss!!! Dah lah buat robot pastu memanjat pulak tu. Memang macam ala-ala spiderman patah tangan robot yang kami hasilkan. Hahaha!!! Sebab apa aku cakap macam tu??? Sebabnya robot tu tak nak bergerak mahupun berganjak dari tempat asalnya walaupun hanya satu milimeter. Hahaha!!! Bila kami letak pada tali je, tangan robot tu terpeliot (betul ke ejaan ni mimi??? ko pasti nak kunci perkataan ni??? hekhekhek...) Sebab tu aku panggil robot ni... 

'robot ala-ala spiderman patah tangan'

Korang tengoklah gambar yang aku sertakan kat bawah ni pastu kalau rasa nak komen tu komen ajelah sebab aku memang suke baca komen orang.




No comments: