GIVEAWAY AND BLOGWALKING MOOD...

Wednesday, March 20

handphone baru

mimi_atia | 3:22 PM | 1Comments |
Bismillahirrahmanirrahim


Alhamdulillah dapat beli handphone baru walaupun handphone tak secanggih handphone orang lain :p Hahaha...Sebenarnya aku beli handphone ni sebab aku memang dah lama mengidam (macam orang preggy plak) nak handphone yang bleh lipat (kau ingat handphone macam baju ke boleh lipat-lipat bagai...hakhak). 

Sigh *__* <-- sebab nak handphone macam ni kau sanggup habiskan RM95??? Erkkk...tapi untungnya mummy dan daddy aku tak marah sebab bazirkan duet beli handphone baru. Hahaha... Syukur aku dapat mummy dan daddy yang penyabar. Dah tu sape suruh tak kasi aku galaxy note 10.1 tu...heee... 
(panggilan mummy dan daddy tu hanya khayalan sebab yang sebetulnya aku hanya panggil my parents as ummi dan abah je...panggilan macam ni lagi suwittt!!! Hekhek...)


samsung e1195...canggih siap bleh lipat...hahaha :P


Walau papepun...tak semestinya ade handphone baru ni handphone yang satu lagi aku langsung tak guna. Membazirlah pulak kan ade handphone canggih tapi at last guna handphone yang tak berapa nak canggih ni jugak. Huhuhu... 

Apa yang penting yang aku nak gitaw aku memang giler produk samsung ni. Heee... Pengguna SAMSUNG tegar!!! Gggrrr!!!... 

SAMSUNG IS THE BEST!!! ^__^

1 comment:

Unknown said...

hehe...same like me...suka brand samsung! tp along tak ley nag bg samsung 10.1...dapat samsung galaxy note 2 je... tue lama ngidam baru dapek..hik3