GIVEAWAY AND BLOGWALKING MOOD...

Friday, January 4

aku belajar jatuh cinta

mimi_atia | 1:13 PM | 0Comments |
Bismillahirrahmanirrahim



Aku belajar jatuh cinta
Belajar jatuh cinta dengan diri sendiri 
Dahulu aku sering membenci diri melihat cermin 
Sehingga aku tidak sedar 
Ada cermin di dalam hati 
Iaitu pantulan cermin hatiku 
kepada Penciptaku

Aku belajar jatuh cinta lagi 
Kepada perkara yang aku tidak suka 
Rupanya itulah yang aku akan jatuh cinta 
Iaitu perkara yang membawaku 
Lebih dekat dengan Penciptaku

Dan apabila aku sudah jatuh cinta pada seorang insan
Yang pada pendapatku amat elok paras rupa serta amalannya
Itu adalah saat yang mana 
Aku tidak bisa mengelak dari berjauhan dengannya

Tapi di hadapannya 
Aku malu untuk mendekati
Aku malu untuk memandang 
Tetapi saat aku di hadapan Penciptaku
Aku terang-terangan meminta dirinya 
Kerana mengingatinya membawa ingatanku terus pada Penciptaku
Mungkin aku harus belajar jatuh cinta lagi ❤


p/s-->nukilan AKU    

No comments: