GIVEAWAY AND BLOGWALKING MOOD...

Thursday, December 27

semester 5: lukisan kejuruteraan teknik

mimi_atia | 11:30 PM | 0Comments |
Bismillahirrahmanirrahim


Lukisan kejuruteraan teknik merupakan subjek minor yang wajib diambil bagi sesiapa yang ambil minor kemahiran hidup. Orite, subjek ni taklah susah dan taklah mudah sangat pun memandangkan aku ni tak ambil aliran sains teknikal masa sekolah dulu. Huuu...so just basic yang aku ingat masa aku belajar kemahiran hidup waktu form 1 hingga form 3 dulu je. Nak ambil subjek ni memerlukan sedikit kos la sebab nak kena beli barang-barang nak melukis bagai tu kan. Anyway kalau tak silap aku semua barang-barangnya tak sampai rm100 pun. So it's affordable la kan lagi pun tak salah berkorban untuk belajar. That's my prinsip. 

antara alatan yang perlu ada to start our drawing ^___^


Ok, aku rasa tak ade ape lagi yang aku nak terangkan tentang subjek ni dan just nak berkongsi pahit manis dan suka duka untuk menyiapkan segala bagai assignment sujek ni. Huuu...yang paling mencabar kami kena reka soalan dan jawapannya sekali taw. Perghhh!!! Dan setiap orang tak boleh sama soalan dan jawapannya. Fuhhh!!! Akhirnya siap jugak. Alhamdulillah. Di bawah ni aku pamerkanlah untuk tatapan kowang semua beberapa keping lukisan yang aku sempat upload.


this da simple one!!!

second simple!!!

yang ni sakit kepala nak fikir bentuknya...tapi akhirnya dapat jugak.
Actually lukisan ni lukisan yang aku salah buat. Huuu...yang sebenar tak ade dalam simpanan aku
sebab dah antar pada lecturer. Kalau nak tengok kowang mintak sendiri ngan beliau. Hahaha...



No comments: