GIVEAWAY AND BLOGWALKING MOOD...

Friday, October 26

ronda-ronda: tanjong bidara, melaka

mimi_atia | 12:12 AM | 0Comments |
Bismillahirrahmanirrahim



This entry sepatutnya aku dah tulis empat tahun dulu tapi masa tu aku belum kenal dunia blogging. Actually at this time I'm still studying at MMC a.k.a malacca matriculation college. Superb study kat sini sebab memang tak de langsung masa nak playing or lepaking. Every second always with books. Anywhere...everywhere...and whatever more of 'where' words. Tapi...tapi...tapi...(siap ada tapi tu yang tak menahannya) kitorang berkawan rasa macam dah beribu abad kenal (dah mula melalut dah)

Ok, actually aku memang tak rancang langsung nak ikut serta trip ni sebab aku ada komitmen lain. Tapi lepas diorang semua dah pujuk maka aku pun cairlah dek termakan kata pujuk rayu kawan-kawan. Untuk pergi ke sana kitorang sewa van tapi bukan kami yang bawak tapi brother mana ntah diorang pi chilok. Kononnya trip ni saje-saje je to release our tension sebab esok lusa nak final exam dah. By the way kami semua tersangatlah enjoy.  

Kitorang gerak petang gak la dalam pukul 2 camtu. Mak aihhh pukul 2 pergi pantai??? Ape cite ni??? Tapi sebab kemahuan mengatasi segalanya kami pergi jugak. Sampai je kat sana kami cari port baik punyer. Dekat kawasan batu-batu hujung pantai yang mana kawasan tu memang tak de ramai orang lepak. So, disebabkan jumlah kami yang agak ramai jadi kami rasa tempat tu sesuai untuk kami semua untuk bergelak ketawa.


inilah tempat kami lepak-lepak -___- syiOkk!!!

We snap some pictures here and some pictures there. Memang syiokk!!! Layan habislah orang cakap dan memang betul-betul dapat release tension la kan sebab sememangnya itulah tujuan asalnya. We were very happy include of me tapi aku tak mandi laut pun sebab erkk...sebab tak bawak baju lebih dan lagi pun memang aku fobia mandi laut. Kononnya aku terbayang akan ada benda-benda aneh akan tarik kaki aku. -__- what the nonsense la benda yang aku fikir kan?  


suhaimi and anep ngah berendam. Jangan korang 'membuang' suda... @_@
sebab tu lah aku tak suke mandi l
aut

nama kitorang semua diabadikan pada pasir pantai tapi
kalau hilang dek air pasang malam kang jangan marah -___-

what a beautiful name!!..owhhh syahdunyer

suhaimi kena timbus ngan helmi, anep, nab dan iena.
Actually they were undertaker!!!


Then tyme for eat! But I'm not such a hungry at that time because I've had butterflies in my stomach (apelah butterflies ni buat dalam perut aku) Around 6 o'clock we go back to the college sebab takut lambat masuk and dah lebih timing waktu outing. If that happen, we can't get back our outing card still next two weeks by the pakguard. Kejam ah!!!



two monsters from pluto


No comments: